Det går stærkt i Aabenraa Karate Klub, der de sidste par år har oplevet stort vokseværk. Faktisk er klubben kravlet op på 1. pladsen på listen over de mest populære kampsportsforeninger i Sønderjylland.

”Jeg er både stolt og overrasket over, at vi nu ligger nummer 1 på den liste. I klubben har vi også mærket den store fremgang i de sidste par år. Vi har stadigvæk venteliste til klubbens to kids-hold, mens der er trangt til junior holdenes træning. Samtidig har voksenholdet også haft vokseværk,” fortæller formand Michael Simonsen.

I 2016 havde klubben i alt 143 medlemmer, der i løbet af året var medlemmer af klubben. Det viser en opgørelse over alle de medlemmer, der i løbet af et kalenderår har været medlemmer af en idrætsforening.