Karateka’erne fra Aabenraa Karate Klub gav den fuld gas til SDR Cup, og kom hjem med 4 guldtrofæer, 4 sølv medaljer og 6 bronzemedaljer. Liva Jacobsen vandt både kata og kamp for piger, mens Khang vandt drenge -40 kg. Anders Thrane tog guldtrofæet i mændenes semi-kontakt. Alle kæmpere gjorde en god figur, og selvom alle ikke fik metal med hjem, så fik de erfaring fra kampfladen – og det er det vigtigste. Godt kæmpet alle sammen. Tak til Gråsten Karate Klub for et rigtigt godt stævne i år. Osu!

Kamp: Liva, Khang og Anders vandt guld. Tobias, Rasmus, Nicolai og Alexandra vandt sølv. Carsten, Victor og Viktor vandt bronze.

Kata: Liva vandt guld i pigernes kata pulje, mens Nico og Anders fik sølv og bronze i kata for mænd. Malene vandt bronze i kvindernes kata.

Årets tekniker: Liva